Kako narediti največ iz svojega življenja? (2. del)

Kje začeti?

Na srečo obstaja veliko možnih korakov, ki jih lahko naredite, da spremenite stvari ali ostanete na prav poti.

  • Najbolj je pomembno, da svoj velik cilj razdelite in tako ustvarite majhne, ​​dosegljive cilje.

Še vedno lahko dosežete vrhunec, vendar razbijte ogromen cilj na manjše cilje, ki vam bodo pomagali, da se boste počutili bolj svobodni in motivirani za nadaljevanje doseganja tistega pravega cilja. Ko pomislite na veliko sliko, si zapomnite ključne korake, ki bodo potrebni, da jih dosežete in zapišete. Če je potrebno, jih razčlenite na še manjše ali kratkoročne cilje.

Vzemite si čas, da razvijete načrt. Sedite za trenutek, da razmislite o svojih željah in ciljih, upoštevajoč tiste majhne in dosegljive korake, ki jih boste morali doseči, da boste prišli do tja. Bodite realni glede napora, časa, denarja, pomoči drugih oseb ali drugih dejavnikov, ki so vključeni v doseganje tega cilja. Vključitev v proces z akcijskim načrtom vam bo pomagala, da se boste počutili bolj samozavestni in mirni.

  • Osredotočite se na svoje prednosti.

Če ste navajeni poslušati notranjega kritika, ki se osredotoča na vaše pomanjkljivosti, boste veliko spremenili, če boste sami pri sebi začeli razmišljati o svojih prednostih. Vam je težko razmišljati o kakšni prednosti? Razmislite o vsakem izzivu, s katerim ste se soočili, in razmislite o tem, katere osebne prednosti ste uporabili, da ste se prebili skozi to izkušnjo. Če še vedno težko prepoznate prednosti, vprašajte prijatelje ali družino, kaj menijo, da je vaša največja moč.

  • Praznujte in veselite se že najmanjših zmag.

Praznovanje vaših zmag, ko dosežete majhne cilje, ali celo, ko premagujete zastoje, vam lahko pomaga nadaljevati. Ponos, ki ga doživljamo pri doseganju naših ciljev, lahko pomaga okrepiti bolj pozitivno mišljenje, ki ga imamo o sebi. Z vsakim dosežkom doživljamo povečano samoučinkovitost, ki nam lahko pomaga pri dolgoročnem uspehu.

  • Imejte dober podporni sistem.

Vsekakor je v redu prositi za pomoč. Ljudje uspevamo, ko smo povezani s pomembnimi ljudmi na pozitiven in zdrav način. Omogočite tem pomembnim ljudem, da so del vaše izkušnje. Morda boste želeli, da praznujejo z vami na poti ali pa se želite obrniti nanje v času, ko doživite nazadovanje ali oviro. Spodbuda pomembnih ljudi v našem življenju nam lahko pomaga razviti večjo odpornost.

  • Vaše fizično zdravje

Na naše občutke, da se počutimo leni, lahko vpliva tudi, kako fizično skrbimo za sebe. Lahko se naučimo novih navad za določanje ciljev in se spopadamo z negativnimi miselnimi vzorci, vendar moramo razmisliti tudi o tem, kaj počnemo dobrega (ali slabega) za naše telo. Skrb za naše fizično zdravje lahko pomaga pri povečanju energije in izboljšanje zdravja, kar nam lahko omogoči, da te druge pozitivne spremembe udejanjimo.

Hrana

Kako se prehranjujemo igra pomembno vlogo pri tem, kako energične se počutimo. Ko naši načrti ne omogočajo veliko časa za načrtovanje in pripravo hrane, se lahko znajdemo v življenju hitre prehrane in živil, ki niso hranljiva in nam ne pomagajo vzdrževati potrebne ravni energije. Živila, ki imajo višjo vsebnost beljakovin, lahko na primer pomagajo našemu telesu, da ohrani stabilnejše ravni sladkorja v krvi in ​​tako ne bomo občutili drastičnih vzponov in padcev energije skozi dan.

Primeri hrane in pijače, ki lahko pomagajo povečati energijo, so:

  • Mandeljni
  • Losos
  • Banane
  • Jogurt
  • Oves
  • Zelenjava
  • Piščanec
  • Voda

Primeri hrane in pijače, ki se jim je treba izogniti, če želite povečati energijo, so:

  1. Pomfri
  2. Sladkarije
  3. Kruh
  4. Sladkorne pijače
  5. Krofi
  6. Sladice
  7. Alkohol

Čeprav nam lahko sladkarje dajejo začasno energijo, je to zelo kratkotrajno, potem pa nam pustijo občutek, da je naša energija padla na dno. Ravno tako lahko čas naših obrokov in prigrizkov vpliva na naše energetske nivoje. Uživanje manjših obrokov skozi dan nam lahko pomaga ohranjati stabilno raven energije, v primerjavi z uživanjem večjih, težjih obrokov, ki nas pogosto pustijo utrujene.

Telovadba

Ko smo utrujeni in se počutimo lene, je zadnja stvar, ki jo želimo narediti, telovadba. Vendar pa lahko premikanje naših teles pripomore k povečanju naše energije in splošnemu občutku produktivnosti. Raziskave so pokazale, da lahko celo samo nizka do zmerna stopnja telesna vadba pomembno vpliva na naše energetske nivoje in pomaga zmanjšati utrujenost.

Načini vključitve več vadbe v naš urnik lahko vključujejo:

  • Sprehod z vašim psom
  • Tek s prijateljem
  • Pohodništvo s skupino
  • Skupninske vadbe na fitnesu
  • Joga

Spanje

Naši vzorci spanja lahko močno vplivajo na naše energetske nivoje. Če se počutite lene, razmislite o tem, ali vam manjka spanja, ali morda preveč spite, ali pa imate morda preveč počitka čez dan. Ustvarjanje zdravega urnika spanja vam lahko pomaga ohraniti dosleden urnik spanja in vam pomaga, da se počutite bolj uravnoteženi in energizirani, da lahko opravljate svoje naloge in se tako počutite bolj produktivni. Če ste nočna ptica, lahko ta prehod vzame nekaj dela. Vendar pa boste videli, da, ko boste začeli dan z več energije in boste lahko ohranili svojo raven energije čez dan, je rutina spanja vredna vsega truda in časa.

Kaj je rutinsko spanje?

  • Vsak večer poskusite iti v posteljo ob istem času
  • Cilj je 8 ur spanja na noč
  • Omejite čas, ki ga preživite pred zaslonom, na vsaj eno uro pred spanjem
  • Omejite kofein po kosilu
  • Obvladujte stresne dejavnike